tisdag 10 april 2012

Unfitney

Fick nyss för mig att jag skulle vara duktig och köra lite pilates innan jobbet. Hann knappt komma till tredje övningen innan illamåendet slog till och efter 11 minuter fick jag lägga ner projektet för idag och intala mig själv att efter jobbet ska jag slutföra det minsann. (LOL!) Alltså, okej att det var ett tag sen jag tog ut mig på gymmet men jag trodde verkligen inte att det kunde bli så här illa efter ett litet uppehåll! Visserligen var det inte så länge sen jag intog min frukost, därav mitt illamående, men ändå. Det kunde inte bli tydligare att jag måste komma igång igen asap. Ovanpå skruttig fysik har jag även drabbats av acneattack. Tack för det påsken. Med andra ord är det dags att lägga om sin livstil helt och hållet.



Jag fasar verkligen inför fredagens bodypump.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar