tisdag 1 maj 2012

Work it out

Det slog mig att om exakt en vecka är det min födelsedag. Jag satt och klurade lite på vad jag önskade mig och insåg att det enda jag verkligen vill ha är nya saker för att kunna förbättra min träning. Det gäller allt ifrån tillskott till träningskläder. Visst, jag önskar mig nya kläder att ha till vardags också men samtidigt så vill jag ju bli mer tajt så då känns det lite onödigt. 

Shaker

Proteinpulver. Med smak av Jordgubb och Vit choklad.
One Meal. Jag vill ha just den här smaken, Belgian Chocolate.
Alla produkterna kommer från Fitnessguru. Och den här gången har jag smakat av grejerna och de var riktigt goda.

Jag önskar mig även ett par nya ordentliga träningsskor, en hel drös lösa träningstoppar (typ som dessa) och ett par stora träningsshorts (tänk basketshorts) nya träningsbehåar, ett par svarta och ett par gråa mjukisbyxor, en grå, ärmlös, lång hoodie och nån snygg rosa träningsväska. Det blir faktiskt lättare att släpa sig till gymmet när man känner sig lite fin, faktiskt!
Som ni märker är jag väldigt specifik med vad jag vill ha, hehe. A girl can dream, right? Så den som vill lämna ett födelsedagsbidrag vet iallafall var det kommer hamna.

1 kommentar:

  1. det är bra, för så slipper man leta som en galning efter en present till dig. Nu får man åtminstone riktlinjer :)

    SvaraRadera