fredag 11 maj 2012

You just repeat yourself, stuck in another rut

Ni får ursäkta för mitt fattiga bloggande på sistone men jag har inte varit motiverad till att skriva något. Mitt allmänna tillstånd är konstant trötthet och det genomsyrar allt jag gör. Jag känner ett starkt behov av miljöombyte och att bara få sova ut i ett par dagar. När jag är så här trött så är det svårt att vara positiv. Det enda jag ser är alla mina dåliga sidor, allt det jag skulle vilja ändra på och palla dra det tugget för er igen. Nu är jag på väg till reumatologen och då får vi se om min trötthet beror på SLEn eller om det kan vara nåt annat. Jag misstänker även pollenallergi då jag är konstant snorig/täppt/nysig men aldrig riktigt sjuk. Eller så är jag lätt deprimerad. Jag återkommer helt enkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar