torsdag 31 maj 2012

Picture perfect

Jag insåg att jag har varit lite dålig på bildfronten på sistone, har mest postat en massa bilder på snygga killar och gjort en del musikvideoinlägg känns det som. (Tro inte att man får ett sketet "tack" för det heller.) Framöver ska jag bättra på mig och börja lägga in lite bilder från min vardag, starting from now. 

På sistone har jag mest jobbat arslet av mig. Eller åtminstone strumpbyxorna av mig...


Jag var och tränade både i tisdags och igår, Zumba och SH'BAM stod på schemat. Trodde jag skulle få sällis båda gångerna men blev ditchad i sista minuten så jag fick vackert släpa mig till klasserna ändå för det var försent att avboka. (Som den Fröken Duktig jag är HATAR jag tanken på att ha en anmärkning av något slag.) Men det var lika bra att jag blev "lurad" dit för annars hade jag nog inte tränat alls. Jupp, träningslusten har ännu inte infinnit sig. Igår orkade jag knappt nånting av passet men jag gjorde det ändå, om än halvhjärtat. Jag blev iaf svettig och det är ju bättre än att gotta hemma i soffan som jag gjort på sistone. Och titta, jag dricker faktiskt av protteshaken! På lördag hoppas jag att jag ska orka/vilja träna Bodycombat. Annars får jag försöka hitta på något annat på söndag. Nån som har något förslag?
Dagens outfit!
Den var längesen, eller hur? 
Ärmlös hoodie, svarta braxor,  armband - H&M. Linne -Weekday.
Köpte tröjan igår och kan säga er att den är redan en blivande favorit. Så här vill jag se ut jämnt. 
Så jävla gangsta.
Idag hade jag en uppföljning på mitt dialogsamtal från i höstas med min chef. Hade inga direkt förväntningar innan (även om jag måste medge att jag var nyfiken) så jag kan inte direkt påstå att jag blev besviken. Samtidigt så vet jag inte vad jag skulle kunnat förvänta mig egentligen. Men nu har jag definitivt fått något att klura över. Plus att det kanske blir en avstickare i sommar. Jag återkommer helt enkelt.

Nej om man skulle ta och försöka sova nu?

2 kommentarer:

  1. Va va va va?? Du kan inte säga a och inte säga b!! (el hur det nu är man säger) hehe. Supersnygg hoodie! I want oxå! Vilken avd? Kram pårej!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du får höra om b ikväll ;)
      Hoodien är från Divided Blue. Kostar 149 kr och finns i blått och svart också. Köp köp köp!

      Radera