lördag 2 juni 2012

You do your body work, I feel my pulse working overtime

Idag är det den andra juni och jag ska snart ge mig ut. I gummistövlar, paraply och halsduk. Det svenska bipolära vädret hörni. Att man aldrig vänjer sig vid det. Min kropp protesterar lite mot den, i synnerhet mina fingrar. Det har dom gjort hela veckan men idag känns de lite extra. Jag borde egentligen bara göra det enda rätta och flytta utomlands. Faktiskt.
Ovanpå allt ska en på Deadmau5 spelning på Söderstadion ikväll och vinden lär väl piska på som aldrig förr. Straffet för den milda vintern. 


Men jag är glad ändå. Den här helgen är jag nämligen helt ledig och nästa helg också. Det säger mycket om mitt (icke-existerande) liv just nu. Som jag har längtat! Förutom det där utomhusärendet och kvällens spelning så ska jag nog mest mysa runt i min morgonrock i helgen. Jag ser fram emot att inte göra ett skit. Och så ska jag lyssna på den här:



När jag hör den här så får jag lust att, att...GÖRA något! Typ måla om väggarna, träna eller ut och dansa. I regnet. Det är visst inte bara vädret som är ombytligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar