söndag 10 juni 2012

Sommarbio

Igår var jag och Gaby och såg Snow White and The Huntsman i Kista Centrum. Den var klart godkänd som biofilm, även om jag hade önskat mer historia bakom den. Sen kunde jag inte bortse från att jag har riktigt svårt för Kristen Stewarts skådespeleri. Hon ser alltid likadan ut i sina filmer, ängslig och med gapande mun. Jag förstår ärligt talat inte grejen med henne.  Men den var åtminstone väldigt snygg och syskonparet i filmen är riktigt läbbiga. Nu har jag iaf sett den och kan bocka av den från min lista på filmer jag vill se i sommar. Här är några andra som jag vill se under regniga dagar. Lite action, lite romcoms, Wes Anderson och Tim Burton är precis sånt som faller mig i smaken.


Nån som är sugen på att följa med mig på nån av dessa?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar