söndag 3 juni 2012

Me and my Nike's



Så. Jag köpte alltså dessa Nike Free 3.0 V3 från Sportamore och allt jag kan säga är Herre Jesus, så ofattbart sköna skor!!! Det känns verkligen som att gå på moln, precis som min kollega sa. Och så sjukt snygga att det är löjligt åt det. Jag är i extas! Vill typ ut och jogga nu direkt. Den stora frågan nu är om jag ska dom som träningsskor eller som vardagsskor? Tänkte först ha dom till vardags men nu när jag har dom på så inser jag att de vore verkligen toppen att träna i. Att kunna dansa ordentligt utan att få ont i fötterna.


Åh hjälp. Kanske måste beställa ett till par...?

3 kommentarer:

  1. Vad blev det då? träningsskor el köpa ett par till?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag ska faktiskt inviga dom idag på Zumbapasset. Insåg att de blir lite för varma att ha över sommaren, så jag ska köpa ett par nya isåfall till i höst. Jag behöver verkligen ett par bra träningsskor och jag hoppas verkligen att dessa är det!

      Radera