måndag 11 juni 2012

Dammit Alan Ball!

Har precis sett första avsnittet av femte säsongen av True Blood och allt jag har att säga är: besvikelsen. Hela serien kan ju typ gå och dö nu. Visserligen fanns det inte mycket kvar att hämta då slutet av förra säsongen bara var en enda röra men nu har man verkligen grusat alla förhoppningar om att den kommer återhämta sig igen. Det enda som gör att jag kommer titta framöver (förutom min nyfikenhet och det där förbannade hoppet om att Sooric ska bli av igen) är Alcide och Terry. Och för att jag vill veta hur en viss maker/progeny-relation kommer utveckla sig. Resten. Bara dö.

Saknar dessa dagar! Bild lånad härifrån.
Men som sagt, jag är inte riktigt redo att göra slut med den än för jag hoppas ju ändå att det ska bli sådär bra som det var i säsong 3/ början av säsong 4. Även om det tyvärr ser jävligt mörkt ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar