söndag 10 juni 2012

Planerad träning v. 24

Vem tog sig till Bodypumpen idag trots jordens träningsvärk, speciellt i röven? Jo, den här grymma bruden! Efteråt var jag alldeles darrig men full av energi. Jag gick t.o.m på Danceaerobics efter men tyvärr var det alldeles för jazzigt och för mycket piruetter för min smak så jag gav upp efter halva passet och stretchade istället. Synd var det för jag hade verkligen energi kvar till att dansa. Och nej, jag är ännu inte där att jag känner att det är ok att löpbanda lite. (Jag försökte faktiskt i fem minuter men gav upp pga tråkman.) Så summan av denna träningsvecka är fyra uppfyllda träningstillfällen. Jag hoppas verkligen att den här positiva träningstrenden håller sig, för så här hade jag tänkt träna nästa vecka.


Måndag: Danceaerobics med instruktören som jag har fetaste tjejcrushen på. Hon är ju bara så cool! Är mer än nöjd med att de har bytt hennes pass från tisdagar till måndagar, för nu passar den mitt schema bättre
Onsdag: SH'BAM, följt av lite fria vikter på gymmet
Fredag: Shape eller Zumba
Söndag: Bodypump


1 kommentar: