måndag 28 maj 2012

Shake it señor Thor



Jag kommer aldrig mer kunna se på Thor på samma sätt igen. Allt jag kommer se framöver är dessa brutalt rullande höfter.

Hur har ni haft det i helgen kära vänner? Själv har jag jobbat häcken av mig, glatts åt Loreens seger (nåt annat var det väl aldrig tal om?) tvingats lyssna på mina grannars schlagerfestande ända in på tidig morgon (när en själv skulle upp tidigt för att jobba) och myst med mamma på hennes dag. Samt haft löjligt ont i magen. Misstänker att jag börjar bli laktoskänslig, även om jag inte direkt har problem med eh, nummer 2 direkt. Nope, där funkar allt som vanligt. Jag får bara så extremt ont ibland. Är lite rädd för att det kanske kan vara något annat eftersom det har hållt sig så länge. Aja, kan bara hoppas det går över snart. Annars blir det att ringa några samtal framöver. 

1 kommentar:

  1. hahahaha. Same here. Där dog lite av Thor glöden för mig.

    SvaraRadera