fredag 25 maj 2012

Mysfredag

Idag skulle jag egentligen ha varit helt ledig men då vi skulle ha haft frukostmöte i morse (som egentligen blev något annat) så fick jag snällt infinna mig på jobbet mellan 7-10. Efter det skulle jag ha åkt till Sollentuna och kört bodypump med Gaby, men det blev lite vajsing med pendeltågen så jag körde Afro i Odenplan istället. Med samma instruktör och koreografi som igår. Man, vad jag älskar Afro! Är så sjukt dålig på att dansa men det gör inget för jag har verkligen riktigt roligt! Så den här veckan har det blivit Afro två gånger och Zumba i måndags. Inte alls så pjåkigt med tanke på att träningslusten har varit som bortblåst. Extra glad blev jag när jag märkte att mitt flås inte var så dåligt som jag först trodde. Yay! Nästa vecka blir det nog bara två träningstillfällen. Jag återkommer senare om mina träningsplaner. 
Nog om det. Efter träningen åkte jag hem till Gaby där vi käkade sen lunch och sedan låg vi på ballen i värmen och åt glass och läste böcker. Supermysigt!


Nu är jag så trött att jag går sönder för att jag sov alldeles för lite i natt. Min mage gör dessutom fruktansvärt ont till och från. Jag hade ont igår på morgonen men sen gick det över, men det kom tillbaka idag på morgonen och har återkommit under dagen. Jag skyller på pizzan jag åt i onsdags.


Justja, idag hämtade jag även min födelsedagspressis hos Gaby.




:DDD
Let's doooooris!


Hoppas ni alla får en underbar helg i det fina vädret! En annan ska ju jobba hela helgen, sa hon utan någon som helst bitterhet.

1 kommentar: