tisdag 22 maj 2012

Pinsam läsning ur Fifty Shades of Grey





Just nu håller jag på och läser Patti Smiths Just kids och jag måste medge att det går en aningen trögt. Jag har hållt på snart i två månader med den och knappt kommit halvvägs. Oftast läser jag ut något på bara några dagar, rentav timmar om jag tycker det är riktigt bra. (Missförstå mig rätt, Just Kids är verkligen bra men jag tror helt ärligt att jag bara har skit i hjärnan just nu och kan därför inte uppskatta en så här bra bok på riktigt.) Snubblade över det här klippet imorse och DOG för jag har faktiskt köpt Fifty Shades of Grey men har inte velat läsa den för att jag fortfarande håller på med Pattis bok. Men efter att ha sett den här videosnutten så är jag beredd att hoppa över till den direkt för den verkar så lovande dålig. Ryset! Dessutom vill man ju hänga med i snacket, right? Plus att jag lovar att bara läsa den hemma. Men nog om det, titta på videon nu istället. Finns det något bättre än när folk blir riktigt, riktigt generade? Dessutom är  det lite extra roligt att just Kristen Stewart läser om den karaktär som faktiskt bygger på Twilight-Bella. 


Förresten, vem är med mig på att se Snow White and the Huntsman?

1 kommentar: