fredag 18 maj 2012

Planerad träning v.21

Ibland önskar jag att jag vore säcken och motivationen vore bruden som sparkade min lata röv emellanåt.


På begäran från Gaby lägger jag upp min planerade träning för nästa vecka. Jag vet att jag i föregående inlägg skrev att jag skulle börja försiktigt med träningen igen osv. men goddammit vad jag saknar att dansa! Så det lär väl bli en del konditionspass tills jag känner mig i form igen, för just nu känner jag mig rätt skruttig efter att ha varit snorig/täppt i näsan i hur många veckor som helst och därmed inte tränat regelbundet. Däremellan måste jag bygga upp styrkan igen och få igång mitt stackars knä igen. Men en sak i taget. Först och främst måste jag hitta gläääädjen igen. (Klischéfest, jag vet.) Målet är att träna två ggr i veckan framöver, men pallar jag mer så är det givetvis bara bra.


Måndag: Zumba eller DanceAerobics/Satscorepuls (Här hänger allt på dagsformen.)
Onsdag: Zumba
Torsdag: Afro
Fredag: Shape

2 kommentarer:

  1. Shape är vilken tid? Varför inte bodypump? ;)

    SvaraRadera
  2. Jag skulle gärna köra bodypump men jag står schemalagd mellan 8-11 för ett möte, men det kanske inte ens blir av för att det krockar med ngt annat. Bossen skulle återkomma i dagarna. Annars är det shape som gäller kl. 16.

    SvaraRadera