torsdag 8 november 2012

Varning


Har ni nånsin sett en film som är så dålig att den får det att krypa under skinnet och blodet att koka av ilska för man undrar varför läggs det såna pengar på att producera och falskt marknadsföra sån jävla dynga? Well, det gjorde iallafall jag igår tillsammans med Gaby och Nina. Vi var och såg Möhippan, som framställs som en blandning av Bridesmaids och Baksmällan. Låter ju riktigt bra eller hur? Kirsten Dunst är ju med och trailern verkade rolig. En bra film att se tillsammans med sina tjejkompisar. Or so we thought.

Det var en och en halv timme av ren plåga. Vulgära skämt utan finess, om knark, överdos, och ett gäng rakt igenom vidriga karaktärer som aldrig verkade ha roligt trots allt festande och som man aldrig tyckte om. Killarna i filmen som jag antar skulle framstå som sleazyballs var dom enda som kändes någorlunda normala. Det fanns ingen röd tråd igenom och det var bara så pinsamt. Jag är så besviken på Kirsten. Hur kunde hon ställa upp på den här? Den var så dålig att det gjorde ont. Och det var inte bara vi som tyckte det. Inte ett enda skratt igenom hela filmen och när den väl var slut så haglade svordomarna från folk runtomkring oss. Vad var det vi såg egentligen? 

Jag lovar att vad som helst på biotablån är bättre än den där filmen. Jag blir så jävla arg bara jag tänker på den för jag känner mig så lurad. Det här är min varning till er, se den inte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar