tisdag 27 november 2012

Tumblr kanske?

Så.
Jag funderar på att lägga ner den här bloggen och byta bloggplattform till Tumblr. Tror den passar mig bättre eftersom jag helst bara vill blogga bilder och musik. Eller? Är det för fjortis? Fast jag är ju typ fjortis i en (nåja) vuxens kropp så varför inte. Någon som bytt från blogger till tumblr? Var det bra?

Aja.
Idag var jag tillbaks på jobbet igen efter förra veckans snuvfest. Festen lever vidare så imorgon ska jag till läkarn igen. Men det är ok, jobbar bara imorgon sen är jag ledig fram till nästa vecka. (Så jävla värt att spara semesterdagar för att kunna ta ut dom under hösten och vintern!) Måste ge mig ut i veckan och hitta nåt snyggt att ha på mig till min kära Malles fest på lördag. Nåt till mina nya Margiela-tights kanske?

Här får ni iaf lite skönt från Washed out. Njut för fan.

1 kommentar: