måndag 12 november 2012

Fluffalo


Jag har fått Mark Ruffalo-överdos i helgen i och med You can count on me (Terry Prescott, din underbara, söndertrasade jävel!), Eternal sunshine of the spotless mind och The kids are all right . Jag har älskat honom sönder och samman sen han spelade stackars kärlekskranke Stan i Eternal sunshine och jag har sett många av hans filmer sen dess och trodde inte att det gick att beundra en skådis mer än så. Då ba går han och gör världens bästa Bruce Banner med sådan övertygelse att man ryser i The Avengers. (Sorry Eric Bana.) 

Förlåt för tönterierna från min sida men han är ju så underbar! Jag kan ju inte göra annat än att tycka om en man som besitter varma, snälla ögon, spelar brallorna av alla andra i alla filmer han är med i och som dessutom är miljöaktivist. Mark Ruffalo, vilken gåva till världen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar