fredag 9 november 2012

Filmfest i helgen


Märks det att jag ska jobba helg?
Jag har iaf laddat upp ordentligt inför den på bästa tänkbara sätt i och med att den här satans förkylningen vägrar släppa så jag orkar knappt med något. Så efter att jag släpat mig hem från jobbet ska jag lägga mig i min älskade soffa och ha film-maraton med mina bästa killar Mark Ruffalo, Ryan Gosling och co.

Update:
Insåg just att jag snarare har en gråtfest framför mig, med ett undantag. (Ja, jag gråter faktiskt till Hulken.) Så jävla typiskt mig att välja såna här filmer. 

2 kommentarer:

  1. Den här bilden säger ganska mycket om din personlighet hehe, jag kanske skulle hyra film och fota det så kanske du tycker att min personlighet speglas i den? Och då menar jag inte att du är en gråtpersonlighet utan snarare att du har mycket personlighet! Förstår du? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha, älskar din analys!
      Fota gärna ditt filmval nån dag så får vi som det speglar din personlighet ;)

      Radera