torsdag 27 september 2012

Tröstshopping


Det är sånt här jag kommer hem med när jag har magkatarr, tycker synd om mig själv och har lite rabattkuponger hos Åhléns att utnyttja. Ny mascara från Lancôme, Hypnôse Doll Eyes. Är det någon som testat den? Brukar använda den vanliga ur Hypnôse-serien, men jag tänkte testa den här för borsten såg intressant ut. Fick även med mig Avengers-dvdn för jag har saknat lite superhero-action på sistone. Sist men inte minst, Karibiskt te från Friggs. Gaby har ju höjt den till skyarna så jag tänkte testa den nu när magen är gör ont. Den var faktiskt god, för den som undrar.

Jag antar att magkatarren är mitt straff för att jag drack öl och åt hamburgare igår med vänner istället för att träna. Oh well, med tanke på vad jag har att trösta mig med så tror jag att jag överlever. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar