lördag 1 september 2012

Lördagsdrabble

Just nu sitter jag här i mammas soffa och kollar på Last days of disco. Gud vad jag älskar den filmen, framför allt Josh (love you!!) och Holly och musiken såklart. Vädret är skit så jag har ingen lust att hitta på något. Vill bara sova efter en natt av jobbiga mardrömmar. (Jordens undergång, seriously? Ändå vaknade jag med skenande hjärta efter att ha tvingat mig själv att vakna.) Kanske går jag ut på balkongen och tar en cigarett eller två, om jag hittar någon hemlig gömma här i krokarna. Jag har varit helt galet röksugen på sistone. Vad är grejen med det? Det går iaf väldigt dåligt ihop med mina ambitioner om att bli mer hälsosam och slippa framtida besvär med SLE:n. I veckan svullnade mitt högra långfinger upp och gjorde så ont att jag hade svårt att sova. I överlag har jag varit så väldigt trött i veckan. Jag orkade bland annat inte träna bodybalance i torsdags och imorse försov jag mig fullständigt då jag skulle åka och storhandla mat med min skjuts. Jag blev chockad då jag sällan försover mig och när det väl sker så är det verkligen inte i två timmar, som idag. Därför blev det ingen träning idag heller. I måndags körde jag bodypump för första gången på veckor och jag var helt slut! Orkade knappt några vikter och pallade inte genom alla övningar. Hösten 2011 all over again. Men det var nog säkert bara väldigt dålig dagsform. Man kan ju ha såna, har jag hört. Jag hoppas verkligen att det här inte är en försmak av hur hösten och vintern kommer te sig. Om det inte vore för regnet så skulle jag ge mig ut på en powerwalk nu. Nej, men om man skulle ta och leta efter giftpinnarna istället...Bla, bla, bla. Nog från mig.

Här får ni en bild på mitt tjockisfinger, som idag är ett normalt smalis(nåja)finger. Ha en bra helg sweeties!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar