fredag 7 september 2012

Stök



Välkomna till kaoset som är mitt vardagsrum just nu. I emballagen ligger min nya divansoffa, en tv-bänk och ett stycke soffbord, för den som undrar. Jag säger då det, tack och lov att jag fick hjälp i sista minuten med att bära in grejerna för oavsett hur mycket bodypump jag tvingar mig på framöver så hade jag aldrig blivit stark nog att orka bära in soffdelarna. No way José. (Vill inte ens tänka på den muskel-och ledvärken det skulle ha medförit.) Shit så stor den är i jämförelse med lilla skruttsoffan som jag hade sen tidigare. Så fort jag blir av med den (eventuellt på söndag?) så kan jag börja sätta ihop delarna. Sigh. Men nu ska jag inte vara sån utan tänka på hur bra det kommer bli sen när allt är färdigt.

1 kommentar:

  1. Men kom igen!!! Montera upp soffan och visa mig already! :) dör nyfikenhets-döden overhere!!! :)

    SvaraRadera