onsdag 12 september 2012

Det börjar bli ordning på torpet




Behold! (Ja, jag vet att bilderna är rätt skruttiga men det får ni leva med.) Min nya soffa, soffbord och tv-bänk. Efter jobbet idag fick jag hjälp med att forsla bort den gamla soffan till tippen och allt emballage från de nya möblerna samt att sätta ihop dom. Är helt färdig nu men så lycklig för att äntligen börjar saker falla på plats i mitt hem. Äntligen börjar det likna något.

Men jag är även slut för jag misstänker att jag har en förkylning på gång. Jag har snorat i en veckas tid och haft lite känningar i halsen, men idag har det även börjat klia i halsen och jag har varit väldigt hängig och har ont i kroppen. Tro mig när jag säger att jag VERKLIGEN inte har tid med det här. Inte nu när det är förändringar på gång. Jag måste förbereda mig inför morgondagen men jag orkar knappt skriva ner det här. Min kropp skriker efter sömn, vila och nåt som lindrar halskliet. Aja, nu har jag iallafall en schysst soffa att somna på om det skulle falla sig så illa...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar