onsdag 19 september 2012

Aja

Jag fick nyss besked från ena stället jag sökte till och det gick inte vägen. Men jag tar det verkligen med ro, för jag fick förklarat för mig att jag var given om det inte vore för att jag åker iväg snart och för att jag varit på intervju på annat håll. Så det känns riktigt bra faktiskt. Skönt att veta att man gjort ett bra intryck och att jag fortfarande är med i leken om det blir en till öppning. Så nu väntar jag på besked nummer två. Vi får se hur det går men oavsett så är jag nöjd för jag känner att jag gjorde så bra ifrån mig som jag bara kunde. Blir det inte av på det andra stället heller så vet jag med säkerhet att det inte berodde på mig som person och det gör att jag känner mig lugn.

Jag vet inte om det är nerverna som äntligen har kommit ikapp mig efter de senaste dagarnas nyheter, men idag mår jag så fruktansvärt illa. Min frukost riskerar att åka upp närsomhelst och jag har en sprängande huvudvärk. Kan ju vara den här satans förkylningen också som vägrar släppa taget. Det blir väl att dricka en massa te på ingefära, citron och honung ikväll och mumsa i sig en massa apelsiner. Jag måste må tip top för jag har en del saker att ordna. Ovanpå allt gör min alla mina ryggmuskler så sjukt ont efter gårdagens afrodans. Men det är så värt det, för det var månader sen sist jag dansade det. Så galet roligt! Tänk att jag var nära på att skita i att gå för att jag var trött och frusen. Ibland så kan man faktiskt strunta i dom negativa tankarna och vända det till nånting bra.

1 kommentar: