söndag 16 september 2012

Dancing queen


Så, jag höll på kollade runt på lite youtube efter dansvideos (för trots att jag är spymätt så vill jag ändå dansa. Jag skyller det på dagens SH'BAM-pass) och snubblade till slut över den här. Ja, jag vet att dom är övergrymma så vi behöver inte hänga upp oss över det. Men tänk om man man kunde dansa sådär va?

Sen började jag läsa kommentarerna till den och såg att flera skrev om the girl with the black tank top. Så då började jag leta efter henne och när jag väl hittade henne.... 
Jag kan säga såhär, när du väl har sett något så kan det aldrig bli osett. Och skrikskrattet som passerade min mun var kanske inte ett av mina värdigaste ögonblick, med tillhörande grisgrymtningar och tårar i ögonen här i min ensamhet. Mycket charmigt. Så där ser jag ut på vartenda jävla klass jag går på. Men i mitt huvud så är jag den blonda längst fram. Ni kanske tycker att jag är elak mot henne men i jämförelsen med alla dom andra proffsen så ser det faktiskt jävligt roligt ut. Plus, hon skulle spöa mig i dans vilken dag som helst i veckan. Så hon behöver inte känna sig så värst förolämpad. Hon är faktiskt min idol just nu. You go girl!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar