måndag 24 september 2012

Tomboy

Kom på idag att det var längesen jag la upp en dagens outfit, så i och med att jag hade alldeles för mycket tid över idag så passade jag på ett ta en. (Men som ni ser på bilden så finns det en anledning till att jag inte tar det så ofta; den enda helbildspegel jag har är i badrummet och då får ni ju en skymt av allt annat runt omkring också. Hej mopp liksom,)

T-shirt och hoodie från H&M Divided Blue (underskatta aldrig herrkläder!), jeans H&M, mössa Gina Tricot.
Här har ni mig i ett nötskal: stor tröja och jeans i nån snygg tvätt/slitning. Så slappt som möjligt och jag har hittat hem. Jag kommer nog aldrig bli en sån där kvinna som struttar runt i högklackat och kjol, även om jag skulle vilja det. Det är ju inte riktigt jag va. Nej, mitt riktiga jag är nog en 13-årig grabb med förkärlek för stora ringar och nagellack i starka färger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar