söndag 14 oktober 2012

Lediga söndag

Önskar jag kunde dela med mig med lite bilder från min Bangkok-vistelse här på bloggen, men dessvärre lägger jag mobilen i safety boxen innan jag går till jobbet och där glömmer jag den sen. Vi har inga skåp på jobbet och att knalla runt med telefonen i fickan är det absolut inte tal om. Iallafall, om jag hade haft den med mig så hade ni fått se bilder från vårt event igår som inleddes med kids som dansade till Gangnam style (och där några av oss nära på joinade dansmobben) och vårt enorma dj-bås. Hur roligt som helst.

Idag är jag äntligen ledig efter sex långa arbetsdagar. Ligger än så länge fortfarande i sängen, med lite lätt huvudvärk efter gårdagens AW. Ölen här kostar typ 12 kr (och då är den "dyr" för den är köpt på hotellet) och jag som knappt tål nåt numera... Bad combo. Men ska snart upp och äta frulle innan buffén stänger och sen får vi se hur resten av dagen blir. Definitivt poolhäng om bra väder (har ännu inte dragit bort draperierna från fönstren) och sen kanske lite cityhäng. Det känns som om jag varit här i månader. Helt sjukt. Jag har det verkligen fantastiskt roligt. Långa och många arbetsdagar men det är så kul verkligen. Bara det att folk verkar missta mig för thailändska är hysteriskt. Jag önskar bara att vartenda en av er kunde vara här med mig. Minst tre av skulle få plats på min säng, lätt! Här får ni en bild på min view från sängen. Återigen, är så ledsen för utebliven bildbonanza. Ska försöka bättra mig.

Hoppas ni inte glömt mig än ;)
Puss!

3 kommentarer:

  1. Glömmer aldrig dig min saknade vän! Blir så glad varje gång du uppdaterar! Whats app, är det den som kostar 7kr som man ska skaffa? Hoppas du får tid och skriva snart igen... Kram!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den kostade inget när jag skaffade den. Fixa nu! Vill veta vad som händer i ditt liv. Eller messa mig annars. Saknar dig!

      Radera
  2. Aldrig glömd, bara saknad! :)

    SvaraRadera