måndag 8 oktober 2012

Hälsningar från Bangkok

Hello babies!
Just nu ligger jag här på min hotellsäng, alldeles sprängmätt och bloggar lite för att hålla er uppdaterade. Här är klockan strax efter halv elva på kvällen. Vi kom fram igår strax innan fem på morgonen, lokal tid. Kände mig lagom mosig då jag knappt sovit ngt på den 10h långa flygresan hit. (På hemvägen blir det tamejfan sömntabletter, helt klart.) Vi checkade in på hotellet och åt sedan frukost, sov lite och kollade sedan runt läget. Idag började allvaret. Kan tyvärr inte dela med mig så mkt men jag kan säga såhär: det kommer bli jäkligt intressant och utmanande. På ett bra sätt! Vi håller till lite i downtown kan man säga, utanför turiststråket. Här är det i princip inga turister alls, förutom vi från supportländerna. Idag var vi inne i smeten och kollade in den första butiken som öppnade förra veckan. Snacka om skillnader. Det här kommer nog bli väldigt kul iaf och lärorikt. Gänget från Sverige är hur härliga som helst så det kan inte bli annat än succé. Vad som däremot kommer sluta i katastrof är mitt midjemått. Alltså, maten!! Så löjligt god och för inga pengar alls. Jag kommer få betala för en extra biljett hem så mitt feta arsle får plats på flyget.

Jag skriver mer vid nåt annat tillfälle, när inte ögonen går i kors. När det nu lär bli av, haha. Puss på er!

2 kommentarer:

  1. Jag tror du kommer äta bättre där än vad du gjort här så midjemåttet kommer minska. Min däremot blir nog större, blivit förkyld så jag får inte träna *storbölar* Men jag håller tummarna för en snabb tillfrisknad kropp :D Längtar till du skriver igen,vill veta allt! PS! Om du får någon tid över får du gärna kolla om Nike har släppt leo-print skorna där (typ löparskor /träningsskor). Nina sa det till mig att det finns, jag blev helt besatt! hahah kram kram!! /leotanten

    SvaraRadera
  2. Weee kul med uppdatering från bangkok! :) Hoppas du får tid till mer sånt! Du bor så fint och äter så gott, NJUT! :) För inte fen kan du köpa så billig god thai mat här hemma sen, oh no. Enjoy life when its served :) Ser så gott ut att jag tom kan känna smaken ända hit till kalla regniga Sverige :)Puss på dig!

    SvaraRadera