tisdag 31 juli 2012

Take me out

Se detta som en kompensation för att jag har varit så dålig på att uppdatera bloggen på sistone. Behold, de senaste dagarnas musikcravings. (Eller snarare, anledningen till att det spritter i benen på mig och jag låtsas att mitt vardagsrum är mitt privata dansgolv.)

Nej, jag har ännu inte tröttnat på den här. Speciellt inte i den här tappningen.



Känner nästan att jag måste be om ursäkt här och nu för min alltmer tveksamma musiksmak. Låt oss skylla på Zumban som låter oss dansa till sånt här. Men som sagt, bara nästan. Jag är inte så jävla pretto att jag inte kan stå för att jag freaking älskar att skaka rumpan till den här låten!



Det här är ju mer jag egentligen. *ehm* Låten, videon...ta mig till närmaste dansgolv tack. (Och ja, emellanåt så tjuter man till lite när man ser videon och ba: akta dig för fan vovve lilla!)



Hennes röst gör saker med mig. SÅ bra.

2 kommentarer:

  1. Yay ett inlägg med ny rolig musik! :) men duuu gör dina youtube bilder/filmer mindre i html-koden, du tar de över hela skäääääärmen!! ap jobbigt jue :P

    Puss

    SvaraRadera