lördag 7 juli 2012

Sjuk & uttråkad

Så här är läget: jag ligger hemma och har feber och ont i kroppen, har haft det hela dagen, hence inget jobbande för mig i helgen. Jag har inte kunnat sova bort dagen fast jag är så löjligt trött. Har svåra sömnproblem nuförtiden, snittar fortfarande runt 3-5 h sömn per natt och det börjar kännas. Misstänker att det är enalaprilets fel. Något att ta upp vid nästa läkarbesök. Iallafall, har tyckt lite synd om mig själv idag och tänkte trösta mig med lite gråtmild film á la Eternal sunshine of the spotless mind då jag älskar den filmen sönder och samman och det var längesen jag såg den sist. Fatta då att vända ut och in på alla lådor här hemma bara för att sedan inse att jag förmodligen lånat ut den till någon och inte kan minnas vem.
Den känslan.

Baaah, jag som verkligen skulle må bra av en rejäl dos av kärleksfluff just nu. Istället så sitter man här som ett fån och tvingas kolla på urusla S.W.A.T på trean i brist på annat. (Ja, för jag kollar fortfarande film på TV ibland då jag sällan hittar bra streaming-länkar och för att jag pallar inte med ångesten som är Åter till Cold Mountain som går på femman just nu.) Fast S.W.A.T har väl en fördel i och för sig.

Det här var vad jag ville se...

 ...Istället fick jag det här.


Ska nog sitta uppe ett tag till och kolla in Kill Bill som börjar om drygt en timme. Kan ju ändå inte sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar