lördag 21 juli 2012

Recap

Hello lilla bloggen!
Förlåt för dåligt bloggande på senare tid men jag har haft brorsan hos mig i ett par veckor och då har inte tiden funnits för att skriva av sig. Mitt i allt har även Jesse varit över och tömt lägenheten på möbler, det ser ut som ett totalt kaos här med flyttkartonger överallt, sönderrivna tapeter och hål i väggarna. I och med att det ser ut som en tromb farit fram här hemma har jag känt mig enormt stressad då jag är lagd åt det nästan ohälsosamma pedantiska hållet och för att hålla stressen i schack har jag mest ätit skräp på sistone. Sigh. Det värsta med det är att jag knappt har hunnit träna heller. Förra veckan tränade jag bara två gånger pga att jag blev matförgiftad och mådde skit (bokstavligen) med feber och svag mage. Jag körde dock TRX-träning med Gaby för första gången och fast jag ville dö under träningens gång så var jag riktigt nöjd efteråt då jag hade ordentlig träningsvärk dagen efter. Den här veckan har jag också bara hunnit med två träningstillfällen eftersom jag jobbat en hel del. Förhoppningsvis orkar jag med ett Bodypump-pass imorgon men just nu känns det väldigt avlägset då jag är helt slut efter dagens Bodycombat. Vi får väl se helt enkelt men just nu längtar jag verkligen efter att få tag i saker igen. Nya friska tag liksom.

Nu lät det ju som värsta klagosången och det var verkligen inte meningen för jag trivs med mitt liv just nu, lustigt nog. Jag har fått umgås en hel del med min bror och Jesse som sagt men även med finaste Zacke. Dessutom kan jag äntligen börja räkna ned till min semester, "bara" tre veckor kvar nu. *Ehehehe* Jag var och såg The Amazing Spiderman med tjejerna i veckan. Jag tyckte inte att den var så värst bra men den var inte superdålig heller, men det är svårt att slå ettan och tvåan i Tobey Maguires Spindelmannen-filmer, som råkar vara bland dom bästa i genren. Det var iaf mysigt att få träffa flickorna en stund. Har dessvärre inte blivit av alltför mycket på sistone. Ja, tänkte att ni kanske ville veta det.

Ikväll ska jag hem till kusinen som fyller 18 år. Herre, så tiden går! Min lilla baby är stor. Well, myndig iaf. Jag skulle gärna vilja svänga förbi Färgfabriken senare ikväll då Jonathan Johansson och Simian Ghost lirar men det är tveksamt om det blir av då jag har det taskigt på pengafronten fem dagar innan löningen. Vi fålla se.

Så, jag hoppas ni känner er lite mer uppdaterade i mitt liv. För att avrunda det hela får ni även dagens låt. Ha en underbar helg allihopa!

2 kommentarer:

  1. Hoppas ni går en grym kväll och att du får ordning hemma i lyan snart! Massa kramar till fina dig! Kul med uppdatering i bloggen :)

    SvaraRadera
  2. BodyPump BodyPump!!! :) Kanske en trevlig fika i solen i stan imorgon efter? heheh

    SvaraRadera