måndag 2 juli 2012

Planerad träning v. 27

I helgen åkte jag ut till min mor efter Zumbapasset och firade min bror som fyllt år. Mamma och hennes man tyckte att jag såg lite mer spänstig ut i mina steg och mamma påpekade att jag fått snygga armar. Till och med brorsan blev imponerad av mina biceps. Behöver jag säga att jag växte inombords likt Hulken? Så nu känner jag mig mer peppad att försöka bli mer fit och hälsosam. Framöver ska jag försöka utmana mig själv veckovis på olika sätt för att försöka uppnå mina mål. Det kommer bli alltifrån små till lite större steg. Jag gör det inte bara för att jag vill bli snyggare och må bättre utan också för att det är en sån kick att klara av utmaningar som man sätter för sig själv. Ska bli kul att se om jag lyckas med detta. Jag återkommer sen om jag lyckades med veckans utmaning och vad det var.

Här är veckans träningsplaner:
Måndag:  Danceaerobics. Förmodligen den sista med favoritinstruktören på ett par veckor. Får se om det blir något annat pass framöver på måndagar.
Onsdag: Zumba
Torsdag: Shape eller Bodycombat, beroende på hur den dagen utvecklar sig med lite planer
(Fredag: Shape. Beroende på hur torsdagen blir, som sagt.)
Söndag: TRX-träning med Gaby.

Och här har ni dagens låt som jag knarkar sönder för ja, jag är som sagt lite efter.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar