torsdag 16 augusti 2012

Prinsessan på ärten

Sitter här i soffan och väntar på att dom från Kungsängen ska komma med min säng. Mellan 10.30-12.30 skulle dom komma. (Lovar att dom inte är här förrän 12.45.) Ska bli så najs med att äntligen få sova i en säng och slippa soffan och luftmadrassen som jag sovit på under veckans gång. Visst, luftmadressen är inte helt obekväm men fan vad den låter så fort man vänder på sig.
Anywho.
Att behöva vänta är verkligen inte min kopp te. Känner mig rastlös och har löjligt ont i magen igen. Har haft det till och från sen i söndags. Igår efter träningen fick jag så ont att det svartnade för ögonen. Prisa Gud att jag satt ner, även om jag råkade skrämma slag på kvinnan bredvid mig på tåget när jag blev alldeles vit i ansiktet. Misstänker att det kan hänga ihop med min mens som varit ovanligt långlivad för att vara jag. (Dag 6 och det ser inte ut att ta slut än.) Så, nu försöker jag roa mig med nånting att göra i väntan på att dom ska komma. Har jag sagt förresten att jag tycker att det är jobbigt med att främmande människor ska komma hit? Well, I do. Jag är störd på det sättet.

Här får ni en skitbra låt iallafall.



Timmen senare:
Oh my gawd, oh my gawd hörrni min säng är en freaking HOPPBORG!! Hade totalt glömt bort hur hög den är, det var ju ändå sex veckor sen jag köpte den. Seriöst, det känns som att ligga med näsan snuddandes vid taket. Jag kommer få svindel i natt. Åh vad jag älskar't!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar