fredag 29 juli 2011

Fredag

Godmorgon bloggen!
Inatt sov jag riktigt dåligt. Dels för att jag vaknade runt fyra av att höger öga gjorde så ont att jag fick gå upp och ta en värktablett för att kunna somna om. Det här börjar bli lite utav ett återkommande problem. Det gör ont i själva ögonhålan så att säga och det är alltid samma öga. Misstänker att det kan bero på en av mina mediciner. Måste jag ta upp med min läkare vid nästa telefonsamtal.
Jag hade även väldigt stressiga drömmar. Ni vet, där man drömmer att man försover sig till jobbet hur mycket som helst och att det hela tiden kommer saker i vägen för en när man ska ta sig dit. Ångesten. Men som ni ser så är jag uppe i tid och njuter nu av min frukost (bästa måltiden på hela dagen!) och sen bär det av till jobbet.


Idag går den här varm på min spotify:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar